Scheman & blåmärken

Har varit en så bra dag idag. Idag skulle skoldagen gås efter schema så engelska och idrott stod på schemat. våran nya engelska lärare är super skumm och har inte riktigt bestämmt vad jag tycker om honom ännu, haha. Men han är roligt, och leendet blev desto större när beskedet om fotboll kom på idrotts lektionen. Så himla varmt och så himla jobbigt men sen var det ju himla kul också! Fotboll på fotboll och efter kvällens fotbollsträning med laget orkar jag inte röra mig en millimeter från soffan, just lite så där lagom mör bulltad, fast på det sättet som ändå är skönt på nått lite sadistiskt sätt. Men jag börde packa, för imorgon skall vi med skolan gå längst hela Eksta kusten, och den är lååång..



och en bild får ni som inte hsr ett dugg med inlägget stt göra!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se