Mission completed

Åkte in til Visby igår för att köpa en ny bikini. Kom hem med två stycken och innget annat, mycket nöjd! När jag kom hem  avart jag dock helt slut. Innan hade vi varit med skolan och gått en sådär 4 km. Så när jag och Jennie försökte se på en film senare på kvällen gick det verklige  inte att hålla sig vaken. otroligt skönt var de också i morse och det tog en bra stund innan jag lämnade sängen ocg drog på mig kläder. 
Med stora svarta moln och strålande solsken tänkte jag åka upp till planen och kolla på lite fotboll, så kul! och senare ikväll hoppas jag att Julia kommer förbi för lite lördagsmys.
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se