Pizza, Indier & Ett kylskåp med mat

 En massa Indeier är på besök i skolan och idag har vi lagat pizza åt dem. Så kom just hem från skolan, eller hem  och hem, är hos Jimmy och Emelie. Ingen hemma och kommer nog ingen på hela kvällen så jag får roa mig själv. Men det finns i alla fall mat i kylen, jag har några filmer på datorn och så packade jag ner jogging skorna i väskan så det lär väl bli en lite runda på klinte. om jag orkar mig upp ur soffan vill säga, satt så himla skönt, hahah ;)
 
 
 


Matilda    •  

Dem filtarna kan nog va det mysigaste som finns ^^

Svar: Älskar! skulle inte klara mig utan den, hahah ;)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se