obeslutsammhet och galenskap

Nu är mitt rum rent och fint. Kläderna ligger fint vikta i lådor och garderob, sängen är bäddad och på hyllorna är alltpå sin plats. Kvällen största problem är ännu att komma. Skall till Stokholm imorgon och vad som skall ligga i väskan har jag ingen aning om, inte vilken väska jag skall ha häller för den delen.. Men klockan kommer i alla fall stå på 05.00 och klockan 19.00 kommer jag, Mikaela Orleifson, stå skrikandes som en galning på gloen arena med Justin Bieber på scen. Så jäkla roligt skall det bli, och även fast vi står så långt bort som nog är möjligt så kommer kameran klicka hela kvällen.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se