Krypa ihop under sängen & dö av uttråkning

Heej! De iskall vindarna tycks äntligen ha lämnat våran lilla ö.
Men då har regnet kommit istället. I två dagar nu har vädret varit otroligt grått och bara super tråkigt.
Men då får man passa på att göra lite bra inomhus grejer.
Städa, plugga och fixa lite helt enkelt.
Får hoppas att de är dåligt väder imorgon så jag kan uynytta det på min lediga dag, haha,
Nej så kanske jag inte skall se på det. Det som egentligen hänger på om man får något gjort är den där jäkla datorn.
Har funderat på att ta en dator/telefon/tv-fri dag nån gång, se om det är skönt eller om jag tillslut skulle krypa ihop under sängen och dö av uttråkning.
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se