Soffpotatis

Har legat på soffan i köket heela dagen. Fårn kolckan halv 9 i morse tills nu, och jag har inte tänkt gå här ifrån förrens det är läggdags ^^ Men när man är sjuk komemr man lättare undan med sånt här. Är så himla hungrig. har inte ätit klokt sen i tisdags.. men just nu känner jag ett väldigt stort sug efter varma mackor, så det får det bli!

har legat och små sovit lite på soffan, väldigt skönt. Jag gillar att sova. speciellt när det är krig i hela kroppen när man är vaken. Bara stänga av och inte känna något. 
 
Såhär skulle jag beskriva min frdag med bilder.
God mat, gos med katten i soffan och lite höst mys med levande ljus ♥


Cajsa FOTO    •  

Fräcka bilder ljuset :D

Kom med i en foto-tävling. Skulle du vilja lägga en röst på min bild. Nummer 3 är jag! :D

http://michanscorner.blogg.se/2012/september/finalisterna.html#comment

Svar: eller hur, de är från we <3 it :) Det skall jag göra!
Mikaela Orlefison

Maria    •  

trevlig fredag! fin katt och mycket häftiga ljus!

Svar: Tycker också ljusen är super mysiga! bilder från we <3 it, mycket bar insperationssida :)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se