Svar på frågestunden

Favoritmat? - Åhhh, är helt galen i toast, eller en riktigt saftig grillad köttbitt!

Första kärlek? Hahah, första gången jag blev kär var i 4 tror jag, i en kille som heter Erik och gick i min klass ;0

Om du inte fick ha ditt namn, vad skulle du vilja heta då? - Hmm, bra fråga, Ella tycker jag är väldigt fint :)
 
Bästa film? Forrest Gump ♥

Läser du böcker?
Jag älskar att läsa! Jag rekomenderar serien "Vargbröder" och "Vampire acamdey"

Idol? -
Justin Bieber, Heath Ledger och Cher Lloyd
 
Förebild? - Oj, den var svår. Men några jag verkligen ser upp till är mina tre storasyskon

Har du pojkvän?
Nej

Gillar du Justin Bieber?
Jag älskar Justin Biber, hahah. Gjorde inte det från början men efter att ha sett filmen vart jag heelt fast ^^
 
Drömresmål? Italien och Grekland 
 
Gillar du 1D? Ja, är inte helt besatt men tycker dom har en del riktigt bra låtar och de är alla väldigt attraktiva

Gillar du JB? Detta tåls att upprepas, Jaaa!

Gillar du Rihanna? Lite till och från, Ibland tycker jag hon är skit bra, ibland okej, Hon har riktigt bra låtar så tycker det är synd att radion spelar sönder dom.
 
Vilka bloggar läser du? Thingsyouremember.blogg.se, Bakemyday.se, Nevnarien.se
 
Vilken är din favorit blogg? Varierar lite men just nu Thingsyouremember.blogg.se
 
Det pinsammaste du varit med om? - Hmm, okej vet inte om det är det pinsamaste men en gång på idrotten i sjuan så var jag lite sen så jag bara slet skorna ur väskan och tänkte sätta på mig dom ute i hallen och när jag kommer ut sitter några tjejer i min klass och as garvar. Då ha min BH på något visa hakats fast i skorna! Fy, och när jag skulle skynda mig lite diskret in i omklädningsrummet igen så tappar jag den och måste springa tillbaka, hämta den innan jag kan sitta och skämmas i fred. Det var rätt så pinsamt tyckte jag..
 
Vad skulle du köpa om du vann hundratusen? en Iphone, nytt objektiv och en resa :) 
 
Tack för alla frågor, hoppas ni är nöjda med svaren!
 


Rebecca    •  

haha.. jag tror att du gillar Justin Bieber :D

Kajsa    •  

sv: Hehe eller hur!
Brago är ju typ beroendeframkallande.

maria    •  

Du har bra filmsmak :)

H A N N A ♥    •  

Nu finns alla svaren från frågestunden uppe på bloggen :)

myms (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ *:・゚✧*    •  

svar: tack så mycket!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se