20091012

Det blev ännu en dag på soffan, som trott. Orkar inte va sjuk. Inte kan jag äta, inte får jag sova på nätterna och inte orkar jag göra något. Okej alla vet hur hemsk det är så nu byter vi ämne.

Skall snart släpa mig ner för trappan och i alla fall försöka äta en knäckemacka eller nåt. Har legat och kollat på Eclipse och Zoey 101, hahah. Jag borde dock öppna min andra dator för att förtsätta skriva på en novell till skolan. Vill inte, vet inte riktigt vart ifrån jag skall få insperation när jag bara ligger här på soffan och glor på tv. 
 
 Och jag som tyckte det skulle bli lite småmysigt med höst, tss, där fick jag.
 


2 bitches    •  

Hur hittade du till vår blogg? ;)

Kram!

Svar: ni kommenterade på min blogg ;)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se