Från bagare till modell

Den här dagen slutade inte riktigt som jag tänkt. På förmiddagen bakade vi småkakor, och då menar jag små kakor, typ jätte små, 2-3 cm stora, eller små ;) Sååå söta. Jag bakade chokladbollar, något jag aldrig trodde jag skulle göra i skolan på den här linjen, hahah. När vi stod där kom det in en snubbe från media, de skulle förnya bilden som de har på hemsidan, skall ha med på gymnasiemässan osv. Så jag och en till tjej ställde upp. Vi blev sminkade, fick håret fixat, för så ser vi ju ut vare dag i köket, upp piffade och stylade, yeh right.  herre gud, skulle aldrig klara vara med i top model, noll fantasi ^^
Skall snart och träna fotboll, sen pingis direkt efter, och sen är det ju fotboll på tv, Svergie - Tyskland, fååår man ju bara inte missa!
 
 
en sån här bild var det jag menade, fast det här var den gamla :)











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se