Första Oktober

Ny vecka, ny månad. Helgens marknad gick bar. Sålde inte för så mycket men det var kul :) Idag i skolan när vi skulle städa och ställa i prdning allt var det dock inte lika kul. En massa disk, grejer över allt, sopor, tunga saker som skall flyttas, det vill säga bänkar, kylskåp osv. och så skulle golven i båda köken skuras. Suck, trött. Skall plugga lite nu för har prov på fredag i samhälle, jag är jätte dålig på samhälle...

Eftersom det blev en tråkigt inlägg med min tråkiga dag så får ni en rolig bild jag hitta på Nevnarien. Men Blogg.se är inte med mig så ni får själva gå in och kolla HÄR. Jag ser mig nog som Ops-det-bara-blev-så-stilen ;)
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se