Choklad & sovmorgon

Chokladfestivalen var super kul! Sprang runt bland alla borden, fotade allt jag såg, åt och sniffade på chokald. Lika lycklig som ett barn på julfton. Köpte med mig  lite praliner hem, mumms ♥ skall ännu lägga in bildera på datorn men de kmr. Träffade Marika när jag var upp också. Sov där en natt sen när jag hade några timmar ledig gick vi i lite affärer och sen tog vi en fika, kanske skulle åka upp en sväng på höstlovet, det är ju snart. 

Kom hem med båten i fredags kl 23.20. Var i säng 00.30 och skulle stiga upp 07.00 följande dag för att åka till Slite på Fotbollsläger. En träningsmatch, teoripass, träning sen hemfärd. var bjuden på middag med mina föräldrar på kvällen så det blev lite sent. Men idag fick jag äntligen sov! så himla skönt. varit 3 dagar i sträck med sena kvällar och tidiga mornar. Och det bästa är att jag har sovmorgon imorgon också!
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se