Tomat och fullmåne

Oj så skönt det var att sjunka ner i soffan och bara kolla på tv. Har fläng runt i en himla massa afärrer känns det som. Med mig hem kom 3 plagg, vilka ni kommer få se imorgon ;) Nu måste jag plugga, känns som de är det enda jag gör nu för tiden. På måndag är det prov i svamp, chilli, kålväxter, tomat, avokado och aburgine. Skillnaden nu är att vi skriver frågorna, men eftersom jag slutade tidigt måste jag skicka in dem innan kvällens slut, så det är bara att snabba på de! 
 
 
Älskar mitt objektiv!


☆Z I N J A☆    •  

Vad läskigt med fullmåne!

svar: aa!!!

Svar: Eller hur! men väldigt foto vänligt ;)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se