Bra tillslag & fyllechafför?

Inte speciellt mycket spännande som hänt idag. Varit i stan, visar vad jag köpt imorong. Jag har tränat fotboll, känndes rikitgt bra, segt i benen bara och lungorna orkar inte lika länge som jag vill men tillslagen var bra och jag hängde med.
Direkt efter det åkte jag  på kör. Skall vara med i Luciatåget i Levide i år igen. Och nu ligger jag äntligen på soffan och gör ingenting. Skall brottas lite med min telefon och se om den håller sig några månader till. 
 

Juste, jag skrev inget om årsfesten igår. Jag hade mycket roligt. Käkade tacos, kladdade ner hela duken och ritade med kritor. Hahah, låter som jag varit på barn kalas ;)
Satt och snakade lite med Broschan och hans kompisar, skall bli fyllechaför åt dom. De tyckte det lät som en super bra ide att jag körde dem in till stan med traktor och vagn, hahah. Tänkt vilken partyprisse jag har till bror och så jag, som festar lika ofta som man ser flygade grisar. 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se