Born to run

Med en kopp varm choklad och en macka i magen är sitetr jag och fixar lite med datan. Träning ikväll, som vanligt. Skall bli skönt att få röra lite på sig tycker jag. För en gång skull i mitt liv känner jag att det skulle vara skönt att gå ut och springa. Det är inte det att jag inte orkar, tycker bara det är så jäkla tråkigt. Det händer verkligen ingenting. Man bara springer där i skogen, träd, träd, träd, ko, träd, sten, träd, ko, ja, ni fattar, hahah. Har funderat på att läsa Born to run skall tydligen vara riktigt bra, få upp motivationen lite :)
 
 
 


Jennie    •  

LÄS!

Svar: jobbar på det, den står 3 på min "att läsa" lista :)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se