10 sekunder av plugg

Godmorgon! sovit, läst och ätit frukost. Riktigt skönt att var ledig idag! Ikväll blir det antingen pingis eller stanna hemma och rulla köttbullar och vara med bror. Åhhh, inte alls sugen på pingis match, men vi får se. 
känner att jag har lite svårt att koncentrera mig. När jag sitter och pluggar eller skriver tycker jag "nej, skall bara kolla facebook" *öppnar och kollar på word dokumentet i 10 sek* "Suck vad tråkigt, nej jag kollar bloggen, we♥it, redigerar lite bilder" ja, sen har det helt plötsligt gått 2-3 h, jag gör det just nu faktiskt, skjuter upp arbetet. 

Vill hinna med så mycket idag. skriva, fota, läsa, spela wii, färga håret. Det är bara att lägga på ett kol de!

 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se