Mot huvudstaden

känns som om jag gör en massa saker hela tiden, men när jag väl sätter mig här och skall skriva ner det kommer jag inte på något. Nu i alla fall har jag tagit en paus från mitt packande, Stockholm väntar imorgon.
Måste stiga upp äckligt tidigt för alla nior på min skola skall på sudret på hugget. Vi åker på en massa studeibesök, museeum osv. och så tänkte jag passa på att träffa syster också :)
Lite klurigt det har med pakning måste jag säga, just nu, just här är det +29 ute, för hoppningvis är väl vädret i huvudstaden något liknande men samtidigt kmr vi inte vara ute så jätte mycket, suck, beslutsångest. Får väl köpa kläder om jag pakat hemskt fel.

kväll mat står härnest på tur, tonfisk kanske?
sedan skall jag nog gå och lägga mig typ, sätta klockan på 04.30, blää.
Rätt så fin stad imellanåt får man påstå











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se