Hissar & Dissar

Hissar:
Det finns nästan inget bättre än när du är ute en sen sommar kväll, promenerar cyklar eller bara ligger i trädgården, att känna doften av nyklippt gräs, det kan jag säga är doften av sommar. När jag själv cyklar hem blir jag lite gladare när någon av grannarna brummar runt med klippaaren, och speciellt så här år, just nu när syrenerna blommar blir det en väldigt härlig doft kombo ;)
Dissar:
Kanelbullar i sig är otrolig goda, men det jag dissar är köpta kanelbullar. Senast idag öppnade jag en ppåse som legat i frysen, och vad hittar jag, jo en kanelbulle, utan pärlssocker! det var soocker på bilden men inte på bullen eller i påsen, fick hälla på eget..  Stor Diss till falsk marknadsföring och kanelbullar utan socker











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se