2 cool 4 school

Sitter på no just nu, och med tankte på att jag 1. är klar med mitt arbete 2. inte får komma in i biblioteket och kan låna en biologibok, så unnade jag min lite nöje på lektionstid.
Igår var jag vid ortopeden och kollade min handled igen. Fick inte reda på något jag inte redan visste förutom att man inte skall göra armhävningar (!) och att läkaren inte tycker att jag skall gå RL på gymnasiet. Det enda jag någonsin velt jobba med, min dröm! de kan ju glömma att jag lyssnar på de. Jag gör vad jag vill. Okej nu låter jag som en stor tuf trottsig tonåring, men en sjuksköterska sa att jag får göra som jag vill, det är inte bra, men det är mitt val. Du kan ju gissa vem jag lyssade på?
Har inge bra bilder på den hä datorna så ni får nöja er med en lista.
Topp 5 på sjukt bra filmer som jag tippsar om

1. Forrest Gump,
underbar! grät hela filmen, både sorlig, sjukt fin och härlig humor
2. Twilight saga, alla filmer, spännande, roliga romantiska, orealistiska m.m. :)
3.
En riddares historia, med en sådan fantastisk skådespelare som heath ledger blir vilken film som helst bra! Rolig, spännande, underbar blandning av medeltid och nutid.
4. Burlesque - Annorlunda, lite samma stuk som moulin rouge. fast det bästa är helt klart christina augilera med sin super röst som gör musiken helt fabulous!
5. I Rymden finns inga känslor - Jätte rolig och söt film. vet inte vad jag skall skriva mera, bara se den!!












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se