Let's go to the beach, each Let's go get away.

Varit vid stranden, satt upp husvagnen, varit i Visby, kollat på fotboll. Gute fick ta 3 poäng så det var riktigt skönt :)
Mycket mera har jag inte gjort idag, nu är det fotboll som på tv och jag skall ännu träna handleden innan jag ska gå och lägga mig. Det är ju ändå det bästa med sommarlov, du kan gå och lägga dig hir sent du vill, för du vet att du inte har några tider att passa nästa dag, och du vet att klockan inte kommer ringa. 
 
 
Outfit of today 01
 
Detta var min outfit, mer eller mindre idag. Lite andra skor hade jag och ett linne istället för t-shirt, men ganska så när kom jag ;)
Polyvore











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se