I had the time of my life

Har inte så mycket annat att säag än att detta var den bästa skolavslutningen i mitt liv. Först och främst är jag super nöjde med betygen och jag fick ett stipendium, sjukt oväntat! Att åka vagn med 9:2 var helt fantastisk. Har en sån otrolig träningsvärk i vaderna efter allt hoppande, vi hoppade till och med söder golvet på vagnen ^^ Var vid Ganvide i När, åkte vattenskidor (inte jag) och killarna spela såpafotboll, sjukt underhållande, hahah
Var ju ute i Eke på kvällen också, super kul det med! Middag, Dans, fotboll med mera. Kom hem vid halv 2, trött som fan, får ta och sova ut lite ordentligt ikväll känner jag.

Bjuder på tre bilder som jag hittade på FB :)











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se