Min drömmfångare måste vara trasig..

Har varit en hemsk natt. Mardröm på mardröm har löst av varandra hela natten, dock inte drömmar med spöken monster och död, bara konflikter, flykt och en ständig känsla av obehag. Var helt olycklig när jag väl steg upp. Och mycket gladare blir jag inte när jag ser ut och ser stora gråa moln över hela himmelen. vissa dagar  behöver man solsken mer än andra, idag är en sån. Har inte orkat gå och klä på mig än, så sitter här i min pyjamas och väntar att timmarna skall gå. Skall träffa Julia och Zenita vid 4, tänkte ut och springa lite, sköönt! precis vad jag behöver en sån här dag. 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se