Tomorrow will be kinder

Är heelt slut. Kämms som jag inte ovit över huvudtaget inatt. vaknade, sov vaknade, sov osv. När jag slängde en blick på klockan och hoppades att natten snart var över var den bara 1 på natten. Blää, att jag hade ont i magen hela dagen igår plus hela natten gör mig inte direkt gladare. 
Ansvarsfull alkoholhantering. Tråkigare än jag trodde men helt okej. Bara 3 timmar innan jag får bege mig hem och krypa ner i soffan med en varm filt och en kopp o'boy. varit en jobbig veck. Tror aldrig jag har tänkt så mycket i mitt liv. Men jag vet egentligen inte vad jag tänker på. Bara pysiskt trött. SKulle behöva en paus. Får hålla ut de två sista skolveckorna. De klara jag :)
 












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se