Snöfall

Solen skiner och det snöar lätt. En väldigt mysig vinter dag om du frågar mig. Efter frukosten imorse kunde jag inte hålla mig utan var tvungen att rasta kameran en stund. När jag pluggat klart tänkte jag ta mig ann och redigera lite så kommer senare idag :)
 

Sitter invirad i en filt i sängen, asterix och obelix på tv:n i bakgrunden och ett häfte med gurkväxter i händerna. 
Hade tänk hinna med en himla massa idag, vet inte riktigt om jag får ihop de bara. Plugga, redigera, damma, dammsuga, byta lakan, julpynta och baka pepparkakor :)
 


Cajsa FOTO    •  

Fina bilder verkligen :D

Inte min hund en som vi känner hehe










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se