Nu är det slut.

Det känns tomt. Inga flera kapitel, inga flera sidor eller ord. Den sista raden är läst och jag vet inte riktigt vad jag skall göra nu. Vill inte läsa mera, känns som om jag läst tillräckligt mycket för en heltlivstid, och det här kändes som ett konstigt slut på det. Det kanske låter konstigt, jag menar det var ju bara en bok. Pssst, visst, bara e bok. Nej det här var ta mig fan bland det bästa jag läst, eller skall jag säga upplevt. Nu får jag väl bara gå och vänta till November nästa är då film nr 2 kommer till biograferna. Orkar inte vänta, det går så långsammt,
tick, tock, tick, tock.


Amanda Landegren    •  

Vilken bok? Superfin blogg förresten!

Jag har en veckans-blogg-tävling på min blogg just nu! Vinsten är inte bara en länk utan jag skriver lite om vinnarens blogg också! Kika in vetja!
Direktlänk: http://mandiphoto.blogg.se/2012/december/veckans-blogg.html#comment

Kramar Amanda! :)

Svar: Hunger spelen, tack så mycket, de skall jag ta och kolla in :)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se