Något rimligt

Gott nytt år på er alle sammans. Mitt nyår gick ihop sig tillslut. Julia Lina och Petra kommer hit så det blir en myskväll med tacos, mario cart och film. Det kan nästan inte bli bättre, det är vädret som förstör lite. Den enda kväll på året då man verkligen är finklädd och skall vara utomhus, ja då regnar det.. Får hoppas att det slutar snart annars får jag titta på fyrverkeri från under ett paraply i år :) 
Har tänkt lite på det här med nyårs löften. Det är alltid samma gamla vanliga. Sluta äta godis, börja träna, gå ner i vikt osv. 2013 tänkte jag ge mig själv lite rimliga saker, som inte är så svårt att hålla, nämligen följande:
 
Dricka mera vatten
&
Lära mig något nytt
 
 

 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se