My super Sweet 16

För det är ingen vanlig dag för det är Mikaelas födelsedag, hurra, hurra, hurra! 
Blev väckt imorse av en blöt hundnos i ansiktet och en lagom pigg, sjungande familj. vad jag fick skall jag visa er senare ;) Fick tyvärr ingen bil som de där bortskämmda snorungarna på mtv,
men är rätt så glad ändå.
Har precis ätit lunch, Julmust kyckling och ris, och hade nu tänkt små fixa lite innan de andra kommer, det vill säga syster, bror och mormor. Ikväll skall det ätas smörgåstårta, som varje år, och bara mysas. Jag gillar att fylla år!
 
Bjuder på en lite halvtaskig outfit bild. 
Byxor - Lyckligare mig
Top - ?
Armband - Cubus


Lovisa - foto    •  

grattis! :D

sv: tack snälla! :)

Svar: tack! :)
Mikaela Orlefison

Josefin -My Happy Days-    •  

Grattis i efterskott, så fin blus! Önskar en god jul! ♥


Svar: tack tack! god jul på dej med :) <3
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se