Live like ther's no tomorrow

Har haft några riktigt härliga dagar. Umgåtts med familjen, träffat Lina, Tränat fotboll, träffat släkt.
I tisdagskväll var en av de jobbigaste stunderna i hela mitt liv. Lår och vader värkte ända in i benmärgen, en puls på 200 kändes det som, och andningen där efter, Illanmånde och ett hjärta som bultade så hårt att det hotade med att hoppa ut ur bröstkorgen. Vi hade fysträning på fotbollsträningen. Helt galet vad jobbigt de var, syftar på en speciell övning, det finns vissa stunder då jag inte gillar våran tränare, efter detta helvetes pass gjorde jag inte det.

Nog om de, Träningen dagen efter var istället 70 gånger bättre, kändes rätt så bra. Det mesta satt, hade bra med ork och så var det en jäkligt rolig träning överlag. Dagarna flyter på och tisdag, onsdag, Torsdag är det idag och jag har varit och fikat och träffat släkt inne på Solbjerga i Visby, och fått en massa kläder av a-kusin, lycka! Allt från Marco polo, Fred perry, Filipa K till H&M och Lindex, det stora problemet som jag kommer att bli tvungen att ta itu med snarast möjligt är, hur tusan skall jag få plats med allt i min garderob??
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se