Höst

Här med förklarar jag hösten kommen!
Idag på Fotbollsträningen hade jag så jäkla ont i mina jävla benhinnor så kunde inte va med. När jag satt där i duggregnet, i en stor gul lånad regnjacka seglade det ena lövet efter det andra ner för det stora trädet brevid planan. 
När man tänker på hösten tänker jag i alla fall såhär: Åhh vad mysigt, det blir mörkare så man kan tända ljus, man kan vira in sig i en filt och kolla på film och förtära varma drycker med gott sammvete.
Så här är det egentligen: Kallt, regn, man blir sur för det blir mörkt så fort man och man ligger i skolkläderna för man inte orkar byta om och kollar på tråkiga tv program.
Inte så hög mysfaktor som man önskar. 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se