Dag 1

Första skoldagen. 
När alla stod samlade och alla lärare var presenterad var det dax för alla klasser att bli indelade och gå iväg till sina klassrum med lärarna. När alla 2: or var uppropade och det var våran tur, herrugeud fattar inte att man kan va så nervös för en sådan småsak! min puls gick i 180.När alla i RL -12 var uppropade mötes jag av leenden, och nervösa blickar, det var inte bara jag alltså. 

Min klass, RL -12 består av 7 tjejer + mig själv. Och det bästa är att alla älskar mat. 
Alla har en sjukt härlig inställing och vi vill lära känna varandra. Med tanke på min första dag känns det som om dessa tre år på Donner kommer bli så jäkla bra!

Vi satt mest i klass rummet och pratade, fick information, fick en rundtur på skolan, blev fotade och försökte lära känna varan. Känns lite konstigt att vara ledig idag, nu när det äntligen kommit igång, fast rätt så skönt på samma gång ;)
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se